ח"כ מעוז בשאילתא דחופה: "מי אחראי למחדל בדיקות הקורונה בנתב"ג?"

אבי רבינא No Comments on ח"כ מעוז בשאילתא דחופה: "מי אחראי למחדל בדיקות הקורונה בנתב"ג?"

ח"כ אבי מעוז פנה בשאילתה דחופה לשר הבריאות בעקבות כניסת נוסעים מחו"ל בנתב"ג לישראל ללא בדיקת קורונה וכן ביקש לדעת כיצד בכוונת המשרד לטפל במצב המסוכן הזה

ח"כ אבי מעוז צילום: אוליבייה פיטוסי / Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות מחדל בדיקות הקורונה בנתב"ג, הגיש אתמול (ראשון) ח"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם וחבר סיעת הציונות הדתית, שאילתא דחופה בנושא לשר הבריאות החדש, ניצן הורביץ, וזאת בעקבות הסכנה הגדולה והחשש להתפרצות מחודשת של מגפת הקורונה בישראל.

בשאילתה שהגיש ח"כ מעוז נכתב כי "על פי הפרסומים בימים האחרונים עולה כי חברת הבדיקות בנתב"ג לא עומדת בעומס, דבר המייצר מצב שאנשים נשלחים לביתם ללא בדיקה ומהווים פוטנציאל להפצת הנגיף. לכן ברצוני לשאול: מי האחראי למחדל וכיצד ומתי בכוונת המשרד לטפל בבעיה ולמנוע התפשטות הנגיף?".

היום (שני), תעלה השאילתא לנשיאות הכנסת שם יוחלט האם יהיה על השר לענות לח"כ מעוז כבר השבוע על השאילתא במליאה.

נזכיר כי לפני מספר חודשים היו אלו ראש הממשלה החדש נפתלי בנט, שרת הפנים איילת שקד וח"כים נוספים שביקרו בחריפות את הממשלה הקודמת בעקבות מה שקורה בנתב"ג. "ממשלת הרשלנות הזו הטילה על תלמידי ישראל ובעלי העסקים בישראל סגר אחר סגר בזמן שהיא הזריקה לתוכנו את הנגיף בהיקפים עצומים", כתב בנט לפני חצי שנה. כעת משהגיעו לעמדת השפעה, אומרים בלשכת ח"כ אבי מעוז, נדמה כי אף הם עצמם אינם מטפלים בנושא בעוד המחדל ממשיך להתקיים במשמרת שלהם, מה שהצריך את ח"כ מעוז להעלות את הנושא לסדר היום ולהגיש את השאילתה הדחופה בנושא.

יצויין, כי בסוף השבוע האחרון טענו במשרד הבריאות כי בתחילת השבוע הזה יתוגברו עמדות הבדיקה בנתב"ג אך עם זאת גם השבוע נשמעו טענות על עומסים רבים בנתב"ג ועל נוסעים שהגיעו לכניסה לישראל ולא עברו בדיקה. כמו כן יוזכר כי בימים אלו ישנה התפרצות קורונה בשני מוקדים בארץ, במודיעין ובנימינה, וקיים חשש ממשי שבמידה והדברים ימשיכו להתנהל בצורה זו, עלולות להיות התפרצויות נוספות שיסכנו את בריאותם של אזרחי מדינת ישראל.



0 תגובות